חיידק סטרפטוקוקס b בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הרה בשבוע 12 להריון... לפני כחודש ביצעתי בדיקת תרבית שתן ובבדיקה נמצא שיש לי חיידק סטרפטוקוקס b. רופא הנשים נתן לי מרשם למוקסיפן 500 במשך שבוע שלם.... כיום לאחר כחודש ביצעתי שוב את בדיקת התרבית ושוב נמצא החיידק.... גם עכשיו רופא הנשים נתן לי מרשם לאנטיביוטיקה הפעם אמוקסילין 500 למשך 10 ימים... האם החיידק מסוכן לעובר? האם לא מסוכן כל פעם לשתות את האנטיביוטיקה...? ומה אם זה בכלל לא עוזר? מה ההשפעות וההשלכות של חיידק זה
שלום מורן, את השאלות האלו עליך לשאול את הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il