מנסה להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 29, מנסה להיכנס להריון מזה 3 חודשים בערך. מחזור אחרון היה ב21.1.14 והביוץ לפי בדיקת ביוץ ביתית וכאבי ביוץ (שיש לי מילדות) ב 1.2. היתה לי תחושה שונה מהרגיל עכשיו שבועיים לאחר הביוץ, יותר מכאבי לפני מחזור רגילים ועשיתי בדיקת הריון ביתית. היה פס בהיר ולכן עשיתי גם בדיקת ביוץ וגם שם היו שני פסים. לאחר מכן עשיתי עוד 3 בדיקות הריון במשך עוד יומיים וכולן היו עם פס בהיר. מחר יש לי תור לבדיקת דם אך אני סקרנית!! האם אני בהריון?? תודה מראש !
שלום רותם, בדיקת היריון עושים רק לאחר איחור במחזור. האם המועד כבר עבר? אולי כדאי שתתאזרי קצת בסבלנות? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il