שאלה על נימול ואדמומיות ביד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול החלה אצלי תופעה מוזרה ביד ימין הדומיננטית , אני בשבוע 29 מרגישה נימול ואדמומיות ותחושת חום באזור של הכף היד והזרוע פניתי כבר לאורטופד ורופאת משפחה ולא עזרו לי בכלום אמרו לי שזה סביר בהריון, אשמח אם תוכלו להמליץ לי מה לעשות.. כי יש לי כאבים חזקים ..???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, באין לרפואה מה להציע הייתי מנסה דיקור סיני או שיאצו. יתכן שיש לחץ על אחת החוליות ולכן את מרגישה מה שאת מרגישה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il