מחזור והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה לכנס להריון כבר כמה חודשים יש לי מחזור מאוד סדיר בכל 4 לחודש התחלתי לחשוב שאולי זה משהו לא תקין שזה בא בכל תאריך לחודש. וגם עשיתי בדיקת ביוץ ביתית ולא היה לי ביוץ בתקופת הבדיקה, עשיתי בדיקת דם להרמונים והכל תקין. אנחנו כל חודש מנסים התחלתי לדאוג ככל שמקבלת מחזור מחדש.. האם מועד המחזור הסדיר יכול להשפיע? תודה מראש
שלום חגית, אם אין לך ביוץ אין שום סיכוי להרות. צריך לעשות ברור ומעקב לגבי הביוץ. לשם כך, עליך להתייעץ עם הרופא שלך. כל טובף צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il