הריון לאחר הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודשיים אבחנו אצלי הריון חוץ רחמי בשבוע 5 שנפל לבד באותו שבוע. (הריון ראשון). חשוב לציין שההריון התחיל בהפרשות דמיות שנמשכו כל ההריון ועם בטא 915 בשבוע 4 4. מאז קיבלתי מחזור והיום אני שוב בהריון, שבוע 4 4 בדיקת בטא 75. אין לי הפרשות בכלל, גם לא כאבים. שאלתי היא, האם הבטא נחשבת תקינה לשבוע זה? בייחוד שבהריון הקודם שנפל הבטא היתה הרבה יותר גבוהה באותו שבוע. קבעתי ביום ראשון הקרוב עוד בדיקת בטא וביום חמישי הבא גניקולוג. אודה לתשובה, מיכל
שלום מיכל, מימין לשם הפורום יש טבלת שבועות היריון. הסתכלי בה. בנוסף, כדאי שתתייעצי עם הרופא שלך. פורום זה הוא פורום תמיכה בלבד. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il