הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה הנקה כמעט מלאה . הינוקא בן שנה. לפני כ-3 שבועות מחזור ראשון. דימום רגיל של כ-7 ימים. אחרי כשבוע הפרשות מוגברות, ריריות בצבע שקוף/ירקרק-צהבהב בהיר מאוד. אחרי יומיים וחצי של הפרשות (סוף הביוץ?)קיום יחסים לראשונה. שבוע וחצי אחרי אני מתחילה לראות כתמים.. חומים, אדומים. לא זרימה של מחזור. האם זה הריון? הייתי בטוחה שפיספסתי את הביוץ האם זה דימום שיכול להיות בגלל ההנקה- חלקי ולא מלא? האם זה בכל זאת הריון עם הפלה מאיימת? אשמח שתעזרו לי להבין מה קורה לגוף שלי
שלום שרית, הנקה משבתשת לפעמים את המחזור. אם לדעתך היה לך מחזור המתיני למחזור נוסף. אם יאחר, עשי בדיקה. כתמים עשויים להופיע בכל שלב של ההריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il