[email protected]
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אוקיי אז כך אם יש לי חששות שהעובר בבטן שלי לא בסדר כאילו כל העניין הזה נובע מזה שהפחידו אותי בגלל שלא לקחתי חומצה פולית ולא עשיתי סקירות מערכות , אז אני כרגע בשבוע 33 פלוס 3 ימים אם אבקש מהרופא נשים לעשות משהו איזה בדיקה או לפחות להפנות אןתי למומחה הוא יסכים ?!! ואיך לבקש ומה בדיוק להגיד ,?! כי אני מעדיפה עכשיו שיבחינו אם חס וחלילה משהו לא בסדר ואז יקבעו לי הפלה יותר טוב מאשר להביא תינוק לעלום שיסבול ... אני לא רוצה לעבור לידה ואחר כך אכזבה ותסכול קשה לי נורא גם כך אני על סף התמוטטות מרוב מחשבות ..
שלום איסרא, את יכולה ללכת לרופא אבל אינני יודעת איזה בדיקות אפשר לעשות עכשיו חוץ מאולטרסאונד. עליך לזכור שלא הכל בחיים בשליטתנו. כמו שכתבתי לך כבר קודם, מה שנותר לך זה לקוות לתינוק בריא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il