עזרה דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשמח לעזרה... אני 8 חודשים אחרי לידה של בני הבכור. בעלת שחלות פוליציסטיות. קיבלתי מחזור ראשון אחרי הלידה (08/05) ב- 13/10 ומאז לא קיבלתי פעם נוספת. ניגשתי לרופא שלי ב- 06/12 שעשה בדיקת אולטרסאונד ולא הבחין בהריון אז נתן לי פרימולוט נור למשך 10 ימים. היום אני שבועיים אחרי סיום לקיחת הכדורים וטרם קיבלתי אז ביצעתי בדיקת הריון בשתן וגיליתי שאני בהריון!!! האם יש סיכון להריון לא תקין בעקבות נטילת הפרימולוט? וזה שלא היה לי דימום וויסתי כבר למעלה מחודשיים? אודה לתשובות... יש לי בדיקת רופא רק עוד יומיים...
שלום מור, עליך לפנות לרופא המטפל ולשאול אותו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il