מחזור מתעכב ואי כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובעלי מנסים כבר כמעט שנה, החודש המחזור עדיין לא הופיע ועברו 34 יום! בדכ מגיע אחרי 28 ואף פעם לא איחר ככ... עשיתי בדיקת דם שיצאה שלילי (מתחת ל5) אין לי סימפטומים חוץ מקצת בחילה, עקצוצים והפרשות שקופות כבר כשבוע... מה עושים? בטוח אין הריון נכון? האןפאה אומרת שכל ההורמונים שלי בסדר אז מה עוד יכולה להיות הסיבה? זה ככ מבאס וקשה כל חודש לקוות ולהתאכזב מחדש
שלום רוני, יכול להיות שאת כבר בלחץ להכנס להיריון? אם הכל תקין אצלך, אני מאד ממליצה למצוא דרך להירגע. אם אין היריון אולי כדאי לקראת הביוץ הבא לקחת איזו חופשה קטנה עם בעלך, לנוח ולהירגע ואולי שם זה יקרה. האם בעלך עשה במקרה בדיקת פוריות? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il