מודאגת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הריון שני שבוע 18, לחץ באזור האגן התחתון מצד שמאל שמקרין לרגל הרופאה אמרה לי שזה לחץ של העובר על השלפוחית ואכן זה נעלם וחזר כנראה משינוי תנוחה של העובר אך הפעם זה חזר עם הרגשה של משהו תקוע בין הרגליים לא יודעת מה לחשוב בהריון הראשון לא היה לי דבר כזה מודאגת שהרופאה מפספסת משהו , האם לגשת אליה שוב או שזה סתם חלק מהתופעות בגדר הנורמה???
שלום נטלי, בהחלט יכול להיות שהרופאה צודקת. אני מאד ממליצה לקבל טיפולי שיאצו בהיריון שעשויים להקל על המצב. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il