הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני להפסיק את הגלולות החודש. ברצוני לשאול מס' שאלות: 1. בעוד שבוע אני ובעלי טסים לחופש לחודש... האם יש סכנה במידה ואני אכנס שם להיריון וטרם אני אגלה זאת? 2. האם עדיף להפסיק את הגלולות כאשר נחזור לארץ? 3. את החפיסה סיימתי אתמול. מה שאומר שעלי לקבל ולאחר מכן אני מעוניינת לא להמשיך לחפיסה הבאה. אודה לתשובות...
שלום לולי, את יכולה לנסוע לחו"ל וליהנות ללא שום דאגה. עדיין לא אומר שתכנסי מיד להיריון. אם את מתכננת היריון כדאי אולי ללכת לבדיקה, לעשות בדיקות דם, להתחיל לקחת חומצה פולית ולהקפיד על התזונה שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il