הפרשות חומות שבוע 11
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 21 הריון ראשון... בשבוע 11 4 ומזה כשבוע יש הפרשות חומות אשר צבען משתנה (פעם כהות פעם בהירות). אין כאבי בטן או התכווצויות אך ההפרשות מדאיגות מעט. זה קרה גם בשבוע 7 ובשבוע 9 לאחר בדיקה ואגינאלית אבל לתקופה קצרה יותר של יומיים-שלושה. לדעתי התאריכים האלה הם התאריכים שהייתי צריכה לקבל וסת.. האם ייתכן קשר בין השניים? יש סיבה לדאגה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אושר, אין לי מושג אם יש קשר. המשיכי לעקוב. אם יש החמרה, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il