הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להיכנס להריון, מאז שאני מנסה (מספר חודשים בודדים) המחזור שלי שהיה סדיר כמו שעון הוא קצת התבלבל. בכל אופן היום אני ביום 44 למחזור, אתמול עשיתי בדיקת הריון ויצאה חיובית, לא הייתי בטוחה והיו לי מקלוני בדיקת ביוץ (שיוצאים חיובי אם יש הריון) אז עשיתי 2 וגם הם יצאו תשובה חיובית יש לי רגישות מאוד חזקה בשדיים כבר יותר משבועיים. האם אני בהריון? יש לבצע בדיקת דם או לפנות לרופאת נשים.? מה ההליך? תודה.
שלום לך, מאד יתכן שכן. בקשי בדיקת דם לאימות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il