תינוק בתעלה לפני הזמן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני שבוע 35,מזה כחודש בשמירת הריון בשל קיצור צוואר,צירים מוקדמים. בבדיקה האחרונה שלשום הרופא ראה כי ראש העובר כבר יושב בתוך התעלה (כאילו שעבר את החלק הראשון בלידה) ושיכול להשאר כך עוד זמן רב (פרט לצירי ברקסטון לא מרגישה דבר) . צוואר באורך 10 ממ.השאלה אם הדבר לא מסוכן עבורו- גם מבחינת אספקת החמצן וכו וכן מבחינת הגולגולת- האם לא יכולה להמעך במצב כזה זמן רב (כי ממה שהבנתי המצב הזה מופיע בדכ רק בלידה עצמה- עניין של שעות ולא שבועות בדכ). תודה!
שלום מיטל, האם ניסית לשאול את הרופא את השאלות האלו? התינוק מקבל את מזונו ואת החמצן דרך חבל הטבור, כך שהוא מקבל כל מה שצריך. תעלת הלידה היא שריר ולא עצם, כך שלדעתי (הלא מקצועית) הוא לא ימעך. אם היה חשש היו מיילדים אותך ולכן את במעקב. אני ממליצה לך לשאול את הצוות הרפואי המטפל בך את כל השאלות שמציקות לך, אפילו אם הן נראות לך שטותיות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il