עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי,שנה שאני מנסה להכנס להריון אך יש לי מחזור לא סדיר הרופא נתן לי איקיקמל אך איני מעוניינת לחכות למחזור הבא(שיכול להגיע גם עוד 3 חודשים) לכן רציתי לדעת אם זה בסדר להתחיל ליטול גלולולת ולהפסיק לאחר שבועים על מנת שאקבל מחזור ואז להתחיל ליטול את האיקיקמל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, עליך לפנות לרופא להדרכה. מזמינה אותך לדבר אתי, כי אני חושבת שיש עוד דברים שצריך לטפל בהם לפני תחילת טיפול הורמונלי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il