בריחת שתן או דליפת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשלושה שבועות עשיתי דיקור מי שפיר, מאז קיבלתי תוצאה שהכל תקין ואף הייתי בביקורת שנאמר לי כי הכל תקין מבחינת מי השפיר והשלייה אך בשבועות האחרונים אני חווה על התחתון רטיבות. יש לזה ריח של שתן. אני לא תמיד מרגישה שזה יוצא אך לעיתים אני בעישון מרגישה שיש דליפה. האם זה רק דליפת שתן? האם יכול להיות שזו דליפת מי שפיר? אני בשבוע 20 ו 3 ימים. האם לפנות לרופא המטפל או שזה לא דחוף?? אני אמורה לנסוע לטיול וחוששת האם ישנה סיבה לחשש? אשמח לתשובה בהקדם.
שלום לך, אם יש לזה ריח של שתן, זה שתן. למי שפיר יש ריח אחר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il