הריון חוץ רחמי חוזר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמא לשלושה ילדים מקסימים. בין הילד השני לשלישי היה לי הריון מחוץ לרחם וגם עכשיו שוב. בכל פעם זה היה בצד אחר ואני טופלתי בשניהם בזריקת מטאטרוקסט מאחר והדבר קרה בשתי החצוצרות אני בלחץ שזה יקרה שוב. מה עושים.? האם על מנת להכנס להריון נוסף יש צורך בהתערבות רפואית כדי למנוע סיכונים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחל, זוהי שאלה מקצועית עליך להתייעץ בנושא עם רופא מומחה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il