תרומת עוברים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למנהלי הפורום צהריים טובים שמי רחל ויש לי שני עוברים מוקפאים בערך בני 8 שנים אני לא מעוניינת לעדות החזרה לרחם ובטח ובטח לא להשמיד אותם הייתי מאוד מעוניינת לדעת פרטים לגבי תרומת עוברים תודה ויום מצויין
שלום רחל, יפה שאת מוכנה לתרום את העוברים, אך נראה לי מקום מתאים יותר זה פורומים של פוריות או של IVF או פונדקאות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
מדברי הרופא כאן- http://www.doctors.co.il/forum-3893/message-7077#message-7077 ואם לא תוכלי להיכנס לקישור: העתקתי לכאן- " ד"ר אלי גבע תאריך:26/6/2012שעה:16:16 שלום רב, תרומת עובר איננה אפשרית בישראל. קיימות מדינות אחרות בהן ניתן לבצע את ההליך. " לא שמעתי/קראתי שיש משהו חדש בנושא.