הפרשה ממש כתומה ( בהריון)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון 12 שבועות. מזה כשבועיים יש לי הפרשה ואגינלית מועטה ( מכתימה) בצבע כתום ( לפעמים זה דומה בצבע לריבת-חלב, לפעמים יותר בהיר ). זה יותר קרוב לכתום-צהבהב.אין תסמינים אחרים, מרגישה טוב. היתי רוצה לדעת, מה בדיוק יכולה להיות סיבה להפרשות האלה, ולא רק האם זה סימן לבעיה רפואית או לא. פשוט התור הבא שלי אצל רופא רק בעוד חודש וחצי. תודה רבה מראש.
שלום אירוס, אין לי תשובה בשבילך. אם זה מטריד אותך תבקשי שיעשו לך משטח. האם את נוטלת איזה שהן תרופות או תוספי תזונה? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il