ביוץ לאחר הפלה טבעית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפלתי בשבוע 5 איך אוכל לחשב את ימי הביוץ לחודש הבא? האם לראות את תחילת הדימום של ההפלה כימי מחזור לכל דבר?
שלום מירי, אני מאד ממליצה לקחת קצת אחורה ולא לנסות מיד להרות. הפלה לא קורית סתם. יתכן שהגוף לא ממש מוכן, יש המון סיבות. להפלה יש גם השלכות רגשיות ורצוי מאד לעבור את תקופת האבל הזאת, אם לבד ואם באמצעות מטפל מהתחום הרגשי, וכמו כן להכין את הגוף להיריון הבא באמצעות חיזוק המערכת ההורמונלית (טיפול ברפואה סינית או רפלקסולוגיה יהיה מצויין) והן באמצעות תזונה. אין לי מושג איך עליך לחשב את הביוץ. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il