דחוף!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האמת שאני קצת בלחץ ויש לי מספר שאלות- 1. לי ולחבר שלי לא היה אמצעי מניעה, אז הוא ניקה את איבר מינו ואז הוא הכניס בלי כלום ממש ל3 שניות, ברגע שהוציא ראינו שיצא לו טיפת אהבה. האם אני יכולה להכנס להריון? 2. תוך כמה זמן אפשר לדעת האם נכנסתי להריון? למשל אם המקרה קרה היום, אני אצטרך לקנות בדיקת הריון היום ולהיבדק היום? או שזה ממספר ימים מסויים?
שלום דנה, רק לאחר איחור במחזור אפשר לדעת אם את בהיריון או לא. אם לא היית בימים הקרובים לביוץ הסיכוי להיריון קטן יותר. ולהבא, בבקשה התנהגו באחריות עם עצמכם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il