לידת עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 29 והראש של העובר למעלה במקום למטה. העובר שוקל קילו 300. הרופא רוצה ליילד אותי בלידת עכוז. האם זה לא מוקדם מידי להחליט על דבר כזה? איזה סיכונים יש בלידת עכוז? והאם העובר לא יכול להתהפך יותר?
שלום מיכל, אין צורך למהר. יש לפחות עוד כ-10 שבועות עד ללידה, והעובר עוד יכול להתהפך הלוך וחזור. אם יהיה צורך, ניתן ללדת בלידת עכוז, רק תבדקי איזה רופא מתמחה בזה. היו שנים רבות שישר הלכו לניתוח קיסרי, והיום מבינים שצריך לחזור ללידה טבעית, אם ניתן. אך שוב, אין לך מה למהר, בינתיים תתחילי לבדוק. יכולה לעודד אותך ולספר לך שבתי האמצעית התהפכה ביום הלידה. ממש הרגשתי את זה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il