בלימה ברכב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול התחלנו בנסיעה אני ובעלי. לפני שהספקתי לשים חגורה הוא בלם באופן פתאומי. נורא נבהלתי וזז לי הגוף קדימה. אך לא קבלתי מכה בבטן בשום צורה. אני נורא חוששת. אני בשבוע 11 ומפחדת שעשיתי נזק לעובר (הבנתי שיש נוזל לבן במוח של העובר שעלול להשליך על העובר) . האם יש לי חשש לדאגה? ( לא הרגשתי סחרחורות או בחילות אחרי הבלימה).
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קארין. התינוק שלך מוגן הן בגוף שלך והן בתוך שק מי השפיר. רק נבהלת, זה הכל. כל טוב ושנה טובה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il