שק הריון שבוע 5 3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 5 3 ימים. הפריה עם 2 עוברים. תמיכה של קפליות אנדומטרין. בכל התקופה יש התכווצויות. היום היה דימום ורוד לאחר התכווצות חזקה יחסית בצד שמאל אמש. באולטרסאונד נמצאו 3 גופים ציסטיים ברחם. לא נמצא שק הריון ברור ולא דופק. שאלתי : 1. האם בשבוע 5 אמור להיות שק הריון ברור? 2. האם התכווצויות והדימום יכולות להעיד על תהליך הריון לא תקין? אודה לתשובה מהירה.
שלום מורן, בטור השני למעלה יש טבלת שבועות היריון שבה תיראי מה אמור לקרות בכל שבוע ושבוע של ההיריון. לגבי התופעות שקורות לך ומאחר שאת לאחר הפריה, רצוי שתבדקי עם הרופא המטפל שלך. כל טוב ושנה טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il