רושם למחיצה/הדבקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה. לאחר כאבים ניגשתי למרפאת נשים היום ובאולטרסאונד הטכנאית שאלה אם ידוע לי על מחיצה ברחם. אני בשבוע 26 עכשיו ומעולם לא אמרו לי משהו כזה. בתוצאות הבדיקה היא ציינה שיש רושם למחיצה/הדבקות קצת מעל צוואר הרחם. מה זה אומר?
שלום שירי, זה אומר שאת צריכה לבקש מהרופא שלך שיסביר לה מה המשמעות, כי אני מבינה שלטכנאית אינך יכולה לחזור כרגע. תזכרי לפעם הבאה: כל פעם שאומרים לך משהו שאינך מבינה, תבקשי על המקום הסבר מדויק עד שתביני. כבר נתקלתי בנשים שהבינו לא נכון את דברי הרופאים והחליטו בעקבות כך החלטות שגויות. חזרי לרופא להסבר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il