תרבית שתן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 28 והתלוננתי על דחיפות במתן שתן ללא סימנים אחרים , עשיתי תרבית שתן 3 פעמים והתוצאה היתה צמיחה מעורבת, האם זה אומר שיש דלקת בוודאות??? אני מפחדת מאוד לקחת אנטיביוטיקה .מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיטל, קודם כל אין צורך לפחוד. מה הרופא המליץ? יש אנטיביוטיקה שמותר לקחת בהיריון. בנוסף, אם אינך רוצה לקחת תרופות, לכי לדיאטנית טבעונית או לנטורופתית כדי שתדריך אותך איך להיפטר מהדלקת בצורה טבעית וללא תרופות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il