בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא, אני לא בהריון. רציתי לדעת איך נשים בהריון מתמודדות עם בחילות הבוקר וההקאות. אני סובלת בגלל בעיה הורמונלית ולמרות הטיפול יש לי בחילות והקאות בוקר. מה אתן עושות כדי להמנע מבחילות והקאות.
שלום קרן, יש כל מיני תריקים למשל: שתיית תה ג'ינג'ר. פורסים כמה פרוסות ג'ינג'ר שופכים עליהם מים רותחים, מקררים ושותים במשך היום. ניתן להוסיף לימון. ולעניינך: האם התייעצת רק עם רופא אחד בקשר לבעיה שלך? האם עשית את כל הבדיקות? מה יעצו לך? הרבה בעיות הורמונליות ניתן לרפא באמצעות רפואה משלימה כמו תזונה, דיקור וכו'. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il