העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-4 ימים הצטרכתי לעשות העמסת סוכר של 50 גרם. כחלק מהמעקב השיגרתי.. התוצאה שיצאה לי היתה 195 שזה גבוה מאוד והרופא שלח אותי להעמסה של 100..(יש לציין שהעמסה הזו היתה בלי צום, כך הנחה אותי הרופא) היום הגיעה לי התשובה של העמסת 100 גרם סוכר, וכל ה4 בדיקות יצאו מצויין אפילו לא גבולויות... רציתי לשאול האם אני יכולה להתחיל כבר לשמוח או שעדיין יש חשש לסכרת הריון?
שלום אושר, אני מקוה שיש לך הרבה סיבות לשמוח בחיים ולא התוצאה של הבדיקה הזאת היא הסיבה היחידה. את צריכה לחזור לרופא שלך כדי שיסביר לך את המשמעות, לי אין הידע הזה. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il