חומצה פולית 5מג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 6 הריון לא מתוכנן כך שלא נטלתי חומצה פולית לפני. בהמלצת הרופא אני נוטלת מאז גילוי ההריון 5 מג חומצה פולית ליום. אני אחרי 2 הריונות תקינים כך שבעיקרון לא בקבוצת הסיכון. האם אין עומס של חומצה פולית מסוכן ? ועד מתי עליי ליטול מינון זה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית, בחומצה פולית בעיקרון אין בעיה לקחת לאורך זמן. תתייעצי עם הרופא עד מתי לקחת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il