עקירת שן בהריון בשבוע 18 - 19
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אישתי כעת בהריון בשבוע 18. כמה ימים היא סובלת מכאב בשיניים. רופאת השיניים אבחנה שן אחת "מתנדנדת" לא יציבה וייתכן שמתחילה דלקת (כרגע זה עדיין לא נרחב). היא המליצה לעקור כדי שלא יתפתח זיהום גם לשיניים סמוכות, השאלה שלי: קבעו לה תור לעקירה עוד שבוע (אמור לצאת אמצע שבוע 19). האם אפשר לבצע עקירת שן בשלב כזה? האם *כדאי* לבצע זאת? האם אין סכנה בהרדמה?
לקריאה נוספת והעמקה
לא אמורה להיות בעיה עם זה. כל טוב והחלמה מהירה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il