בטא לא הכפילה את עצמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, מועד אחרון של הוסת 22.5 לפי מעקב זקיקים הביוץ התרחש ביום ה17-18. ערכי בטא: 20.6- 137 27.6- 2850 1.7- 8748 אני חוששת כיוון שהבטא לא הכפילה את עצמה מ 2850 ל 8748.. לפי חישוב ההכפלות היא הייתה צריכה להיות לפחות 11000.. האם זה מעיד על אי תקינות ההריון? לציין כי גם היום 1.7, ביקרתי אצל הרופה שם נצפה שק הריון קטן... תודה רבה
שלום נטלי, מה הרופאה אמרה? גם אם ההכפלה לא מדוייקת יש גדילה גדולה. תמשיכי לעקוב עם הרופאה שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il