צריכה עזרה, אני ממש בלחץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי בדיקות יום ראשון של אולטרסאונד כליות... אני בחודש שביעי היום ההרופא שלי היתקשר ואמר לי שהגיעו תשובות ושיום ראשון אני יבוא לקחת הפניה לבית חולים שאני צריכה להתחיל מעקב הריון הוא אמר שיש לי הרחבה בכליה.. מזה???? זה מסוכן לי ולעובר ??? מישהי זה קרה לה חס וחלילה??? אני ממש לחוצה!!!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, נסי לשאול את הרופא שלך מה המשמעות. אני חושבת שאף אחד כאן לא יכול לומר לך מה המשמעות, ללא הממצאים וכמובן ללא השכלה רפואית. מאחלת לך כל טוב, צביה רן מטפלת מוסכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il