האם מותר לקחת משכחי כאבים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אני בתחילת השליש השני של ההריון ויש לי כאבי ראש נוראיים ורציתי לברר האם מותר לקוחת משכחי כאבים ואם כן איזה ברצוני לציין כי עד עכשיו לא לקחתי שום גלולה במהלך ההריון מלבד חומצה פולית בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחל,, אם יש לך כאבי ראש כל כך קשים, הייתי ממליצה שתלכי לרופא לבדיקות כדי לשלול קשר להיריון. אם היית כותבת שכאבי הראש מדי פעם, אז ניתן לקחת אקמול, אבל כמו שאת מתארת, לכי קודם לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il