כאבי מחזור בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי הדר, לפני 8 חודשים נכנסתי להריון ולאחר 8 שבועות ההריון נפל מהסיבה שהיה לא תקין .. אני שוב בהריון שבוע חמישי ויש לי לעיתים תכופות כמו כאבי מחזור עם דחף ללכת לשירותים (לחרבן) מעין לחץ. האם זה טבעי? אני כול הזמן מפחדת להפיל שוב .. האם יכול להתפתח הריון לא תקין בשנית מה הסבירות שזה יקרה ?
שלום הדר היריון הוא אחד הנעלמים של הטבע. קשה לצפות מה יקרה, אך רוב ההריונות מסתיימים בלידה תקינה. כשאת מרגישה את הכאבים, נוחי, נשמי את המקום, עד שהכאב נרגע. אם את מרגישה צורך, גשי לבדיקה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il