התייעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בשבוע 23 ושרירי הבטן התחתונה שלי כואבים! אני חושבת שהתינוק פשוט התמקם לו שם ואינו מוכן לעלות למעלה... בעקבות זאת קשה לי לעמוד ישר ושינוי תנוחה (מישיבה/לשכיבה/לעמידה) הפך להיות אתגר... גם להתעטש, לצחוק ולהשתעל זו משימה לא פשוטה... עוד משהו שכואב (נראה לי מאותה סיבה) זה לעשות פיפי. לא צורב לי - אני מרגישה שהשריר מתכווץ וזה כואב... האם יש מה לעשות? זה עובר? אשמח לעזרה... תודה רבה
שלום לך, אני לא בטוחה שבמסגרת הרפואה הרגילה אפשר לעזור לך, אבל אני כן בטוחה שבאמצעות עיסוי המותאם לנשים הרות (אצל מי שמתמחה בכך) ובאמצעות שיאצו אפשר לעזור. כל טוב ובהצלחה,