ווסת ארוכה מהרגיל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בחודשים האחרונים הווסת שלי ארוכה מהרגיל...מתחיל בדימום רק בניגוב ככה זה נמשך כ-4-5 ימים ואז מתחיל הדימום החזק עשיתי בדיקת אולטרסאונד ונאמר לי שזה דימום רחמי ולא מהנרתיק נשלחתי לבדיקת דם ופאפס הכל יצא תקין (כולל TSH ופרוגסטרון) אנחנו מנסים להכנס להריון (אחרי שתי לידות אחת רגילה ושניה קיסרי) אני אפילו מתקשה בלחשב את ימי הביוץ בגלל הדימום הארוך.. לחשב מהדימום החלש או מהחזק? מה יכולה להיות הבעיה של הדימום הארוך ? אשמח לתובנות בעניין
שלום לילי, האם גם נערכה בדיקה גניקולוגית? מה אומר הרופא לאחר כל זה? אם אינך מוצאת תשובות ברפואה הרגילה הייתי ממליצה עם לפנות לרפואה משלימה, וזאת לאחר שמיצית את כל הבדיקות הרגילות. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il