הפרשות ורודות- שבוע 11
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני בשבוע 11, בריאה בד"כ, בדיקות הריון ואולטרסאונדתקינים פרט לשק נוזלים באורך 1.5 ס"מ ליד השק של העובר. גודל עובר תקין, היה בביקור האחרון דופק ותנועות (לפני 3 ימים). מאתמול בערב יש לי הכתמות ורודות \ חומות קלות בניגוב (לא רצוף)ץ האם עלי ללכת להבדק או להמתין במידה ויתפתח לדימום? האם זה נורמלי? אין לי צריבה בשתן או כאבי בטן.תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאי, בהיריון עלולות להופיע כל מיני תופעות שלא תמיד מוסברות. אם הופך למטריד, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il