ערכי בטא נמוכים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המחזור האחרון שלי היה ב5/2 . ב8/3 ביצעתי בדיקה ביתית שיצאה שלילית, אחרי 4 ימים ביצעתי עןד בדיקה גם היא שלילית. ביום חמישי האחרון עשיתי בדיקת דם שיצאה 8.8...אני יודעת שזה נמוך מאוד ורוב הסיכויים שאיני בהריון אך קראתי באינטרנט שזה יכול להיות הריון מחוץ לרחם. מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינה, פני לרופא, זו הדרך הנכונה ביותר, לא להישאר עם התהיות והניחושים, תשובה חד משמעית, טובה או לא, תתווה את המשך הדרך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il