סקי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לעשות סקי בתחילת הריון (שבוע 10) רוצה לדעת האם אפשר לנסוע לחול לחופשה בת שבוע לאתר סקי ולעשות סקי או שזו פעילות מאומצת מדי? אני נוהגת לרוץ אז בכושר, אך פעם ראשונה שעושה סקי תודה
שלום סימה, זה שאת עוסקת בפעילות ספורטיבית זה מצויין. אם היית בעלת ניסיון בסקי, ניחא, אך מאחר שלא התנסית בעבר הייתי מאד ממליצה לא להתחיל עכשיו ולא בגלל המאמץ אלא בגלל סכנת הנפילות שיש בסקי, ואפילו מנוסים נופלים. אז אולי הפעם כדאי למצוא חופשה מסוג אחר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il