כאבים וחוסר שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בשבוע 30 ,הריון ראשון. בחודש האחרון כמעט ולא ישנה בלילה. יכולה לישון רק על הצד- לא על הבטן כמובן וגם לא על הגב. כאבים ברגליים ולפעמים בכל הגוף. מבקשת עבורה המלצות לטיפולים מקלים. האם אמבטיות מותרות לצורך כך למשל? ומה עוד? תודה
שלום לך אמא יקרה, כדי שבתך תוכל לישון יותר טוב 2 המלצות: 1. על הצד - לשים כרית בין שתי הברכיים או לישון כשהברך התחתונה לפני העליונה וכרית גדולה מתחת לברך העליונה. 2. על הגב כשכרית מתחת לירכיים, זה ייצור זווית נוחה יותר לגב. אשמח לשמוע אם ההמלצות עזרו. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il