שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני לוקחת חומצה פולית 5 מ"ג מלפני ההריון ועד היום (חודש רביעי) ואמורה להתחיל לקחת ברזל במקום החומצה הפולית. המליצו לי על ברזל של סולגאר אבל קראתי מה הרכיבים של ברזל סולגאר ולא ראיתי שמופיע שם חומצה פולית (לעומת ברזל של חברות אחרות שכן מכיל בתוכו חומצה פולית). האם זה בסדר לקחת בכל זאת את הברזל של סולגאר? בהריון הקודם, אגב, לקחתי ברזל של סולגאר מהחודש הרביעי, שעד אז לקחתי את החומצה הפולית. תודה מראש.
שלום אושרת, כדאי לשמוע המלצה של רופא או אפילו רוקח. מה שכן, כדי שהברזל ייספג יותר טוב צריך לקחת אותו עם ויטמין C או מיץ תפוזים טרי. אין לקחת ברזל עם מוצרי חלב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il