האם יש תנוחות ישיבה שלא כדאי לשבת בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה נכון שלא טוב לשבת בהריון רגל על רגל? יש עוד איזשהם תנוחות לא רצויות? האם מותר לשבת עם רגליים מקופלות או בתנועת יוגה לדוגמה?
שלום גיוליאנה, שבי איך שנוח לך. יש יוגה לנשים הרות שאת בהחלט יכולה לעשות. אני מאד ממליצה לקרא ספר מקצועי ועדכני בנושא היריון ולידה. לגבי תזונה: המלצתי לך בשרשור הקודם על ספרה של טובה קראוזה, וכמו שאהובה כתבה את יכולה להיעזר בפורום תזונה בהיריון. לגבי הממתקים שסיפרת עליהם קודם: לדעתי יותר מדי ממתקים, השתדלי להפחית. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il