סריקת מערכות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון בשבוע 12 עם 2 עוברים לאחר שקיפות העורפית גילו ממצעים לא טובים באחד מהעוברים רציתי לדעת מתי (באיזה שבוע) אני יכולה לעשות סריקת מערכות מורכבת מוקדמת הכי מוקדם שאפשר. כדי שאוכל לקבל תמונה טובה יותר. ועד איזה שבוע אפשר לעשות סיסי שיליה תודה מראש גלית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית, את השאלה הזאת עליך להפנות לרופא שלך. מאחלת לך שההיריון יעבור תקין. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il