5 שבועות לאחר לידה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לידה שלישית, 5 שבועות אחרי לידה. הבטן עדין נראית בטן הריונית... מתי הנפיחות יורדת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטלי, קודם כל מזל טוב. בעוד כשבוע, לפי חשבוני, עליך לעבור בדיקת גניקולוג והתאמת אמצעי מניעה, אם צריך. יתכן שהרחם לא חזר לגודלו המקורי ויתכן שהשרירים מאד חלשים. אינני יודעת בטווח כמה שנים היו 3 הלידות, אך יתכן שיש לכך השפעה. אם הכל תקין מבחינת הבדיקה, יהיה כדאי לך להתחיל להתעמל (עם הדרכה) כדי לחזק את שרירי הבטן. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il