שאלה לגבי ציפורניים שבירות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע 14 מחר ולפני ההריון היו לי ציפורניים בידיים מאוד חזקות,יפות וארוכות. ומלפני כחודש הציפורניים השתנו ונהיו דקות ושבירות ואפילו מתפצלות בקצוות . האם זאת תופעה נורמלית בהריון? האם אולי מדובר בחוסר של ויטמנים או משהו שיש לבדוק? אני לוקחת פרנטאל . אבדוק גם עם רופא אבל רציתי לשמוע גם מנסיונכם אם זה תופעה שכיחה? תודה ושבת שלום
שלום אלין, בהיריון אכן עלולות להיגרם כל מיני תופעות לוואי. לא אוכל לומר אם זה אופייני או לא אבל אולי כדאי לשאול בפורום רפואת עור עם יש כזה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il