תרופות הריון

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

27/12/2012 | 17:08 | מאת: סיגל

שלום, אני נוטלת אלספה, פרנטל ושני כדורי ברזל ביום. אני לא ממש יודעת איך הכי כדאי לחלק את זה לאורך היום. אני יודעת שאת הברזל אפשר לקחת אחרי הארוחה בתנאי שהיא לא היתה חלבית. כמה זמן ניתן לאכול מוצרי חלב לפני הנטילת כדור ברזל ואחריו? התכנון שלי בנוגע לכדורי ברזל זה לקחת אחד אחרי ארוחת בוקר ולפני שאני הולכת לישון. בקשר לפרנטל ולאומגה אני לוקחת אותם באותה ארוחה, האם זה נספג טוב לקחת את שניהם באותו זמן? ואם יום אחד לא הצלחתי לקחת את הכדורים, זה בסדר עם בערב אני אקח את הכל? במידה של צרבת, האם ניתן לקחת טאמס אחרי הכדורים האלו? תודה וסופ"ש נעים

לקריאה נוספת והעמקה
28/12/2012 | 07:52 | מאת: צביה רן

שלום סיגל, אני ממליצה להתייעץ עם הרוקח בבית המרקחת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

30/12/2012 | 10:19 | מאת: אלינור שילק - אלטמן

סיגל שלום, בואי נעשה סדר.... ראשית, את כל התוספים הינך יכולה ליטול לאחר הארוחה, גם את ברזל + פמינה שכן מכיל ברזל ביסגליצינאט )הידוע גם כברזל "קל" או "רך") וניתן לקחת אותו בסמוך למוצרי חלב. כדי שיהיה לך נוח מה שאת יכולה לעשות זה ליטול בבוקר טבליית פרנטל וכמוסת ברזל ובערב אלספה 9 חודשים וכמוסת ברזל נוספת. במידה והינך סובלת מצרבות ישנם מספר טיפים תזונתיים שאת יכולה לנסות בכדי להקל על הצרבת: אכלי ארוחות קטנות ותכופות, הפחיתי באכילת מזונות חומציים כמו עגבנייה, חציל ופירות הדר, הימנעו משכיבה מאוזנת או שינה אחרי הארוחה, וכמו כן בזמן צרבת נסי לאכול 8-9 שקדים לא קלויים, או לסחוט חצי לימון בחצי כוס מים ולשתות או לאכול מלפפון ירוק- כל אלה מעלים את רמת החומציות בגוף. למידע נוסף בנושא תזונה ותוספי תזונה בהריון והנקה, את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון 1-700-704-701 בברכה, אלינור שילק מחלקת הדרכה אלטמן

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה