טיפול הורמונלי ותופעות לוואי של ציסטות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מטופלת באיקקלומין כתוצאה מהטיפול נוצרו אומנם הרבה זקיקים אבל... גם נוצרה ציסטה גדולה בגודל של 5 ס"מ שלוחצת לי על הבטן התחתונה הרופא אמר שזה טבעי שבמחזור הבא זה יעבור השאלה שלי, מניסיונכן האם לרוב הנשים יש תופעות לוואי של ציסטות ? ואם אקלט החודש, אז כיצד הציסטה תעבור , שהרי מטבע הדברים, אם אקלט, לא אקבל מחזור ואם זאת תופעת לוואי שכיחה של טיפולים הורמונליים, האם זה אומר שנשים שעוברות טיפולים צריכות להיות עם ציסטות במהלך כל ההיריון ?
שלום יסמין, אני לא בטוחה שזה רלוונטי אם עוד נשים מקבלות ציסטות כתוצאה מהטיפול. כרגע, עליך להיות מרוכזת בעצמך ולשאול את הרופא שלך את השאלות הללו. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il