דיר אל-אסד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ב 11/11/12 היה לי איחור במחזור של 10 ימים עשיתי בדיקת דם להריון יצא לי הורמון ההריון 14 ואז אמרו לי שלפי המעבדות בדיקה מעל 10 תחשב חיובית שזה הריון ואז ב 13/11/12 קבלתי מחזור מה יכול להיות זה בבקשה אני ובעלי מנסים תמיד להכנס להריון וכשקבלתי את תשובת בדיקת הדם הינו שמיחים מאוד ואחרי קבלת מחזור התאכזבנו בבקשה רומה לבין למה זה יצא כבדיקה חיובית ואחר מכן קבלתי מחזור
שלום נור, את השאלה הזאת עליך להפנות לרופא. מאחלת לך הצלחה. צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
תודה לך יש עוד שאלה בדרך כלל הורמון ההריון 14 זה הריון ?! יכול להיות שאישה תכנס להריון עם קבלת מחזור ?