נס נטול קפאין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 25 ועד היום לא נגעתי בנס קפה מרגע שידעתי שאני בהריון ,אבל כבר כמה ימים אני מפנטזת בלי סוף על נס קפה .קניתי קפה נטול קפאין אבל כולם אומרים לי שאסור לשתות אותו בהריון. שאילה שלי האם אפשר לתות נס נטול קפאין או לא ,ואם כן אז כמה כוסות ביום . תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, כוס או שתיים נס קפה ביום לא עלולות להזיק לך. נטול הקפאין יותר גרוע מזה עם הקפאין. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il