שאלה לגבי ביוץ וחום השחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לא יודעת אם זה המקום המתאים.. הפסקתי גלולות לפני חודשיים ומנסה לבצע מעקב הפרשות+חום השחר בכדי לתכנן הריון. החודש לא שמתי לב להפרשות פוריות וגם מקלוני ביוץ לא זיהו עליה כחשבתי שאמורה להיות (בדקתי 6 ימים), אולם היתה עליה בחום השחר שנשארת די קבועה בינתים (בערך מהיום ה16, בינתים בום 27). האם עליה בחום מעידה שהתרחש ביוץ גם אם לא זיהיתי אותו? או שלא בהכרח? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, נסי לשאול בפורום רפואי, לי אין ניסיון עם העניין. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il